Kupujmy i gwarantujmy – nowoczesne meble ogrodowe
Często stojąc przed wyborem produktu zastanawiamy się jaką firmę wybrać, klasę, rodzaj. Jeśli ma nam posłużyć na lata zwracamy szczególnie uwagę nie tylko na jego walory estetyczne, ale również użytkowe i funkcjonalne. Sprawdzamy opinie w Internecie ale także wśród znajomych, aby mieć pewność, że rzecz którą chcemy nabyć jest tego warta. Standardowo gwarancję udzielane są na produkty o znacznej wartości jak np. sprzęt AGD, samochody osobowe. Nawet na meble ogrodowe producent może dać nam gwarancję jakości wykonania i użytych materiałów do produkcji.
Firmy usługowe, budowlane przekazują nam promesę, która uprawnia nas do korzystania z bezpłatnych napraw, w okresie objętym gwarancją. Pamiętajmy jednak, że możemy ją utracić jeśli używamy sprzęt niezgodnie z instrukcją użytkowania, z jego przeznaczeniem a także jeśli niewłaściwie wykonujemy zabiegi konserwacyjne czy naprawcze. Często zdarza się, że sprzęt psuje się tuż po zakończeniu okresu gwarancji. Dlaczego tak się dzieje? Producenci stosują tzw. „postarzanie produktu”. Jest to celowy zabieg, który polega na tym, że towary mają ograniczony czas życia. Po okresie gwarancji psują się a ich naprawa jest nieopłacalna. Zmusza to konsumenta do zakupu nowych produktów i tym samym generowania kosztu dla klienta a zysku dla producenta.
Najnowsze komentarze